Daracle - 2007-11-13 11:11:47

Ludzie i ludziki, ziomy, ziomalki i ziomki. W ramach nienakręconego jeszcze filmu instruktażowego pragnę przedstawić tylko scenariusz odnośnie ekspedycji od samego początku, aż do samego końca. Jest to tylko część PODSTAWOWEJ WIEDZY (niektórzy mogą zacząć się bać odnośnie tego, co trzeba wiedzieć o reszcie gry) - większa część poniżej zamieszczonych zdań została przepisana z BWPedii.
A więc - na początku były PUNKTY REPUTACJI.
Punkty Reputacji służą do dołączania do ekspedycji.
Można je zdobywać tylko podczas oblężeń.
Zasady przyznawania pkt. reputacji:

* Za każdym razem gdy zadajemy obrażenia podczas oblężenia otrzymujemy pkt reputacji = ilości zadanych obrażeń/2
* Za każdym razem gdy otrzymujemy obrażenia podczas oblężenia tracimy pkt reputacji = ilości otrzymanych obrażeń
* Jeżeli jeden z klanów zada co najmniej 2x więcej obrażeń niż drugi to punkty reputacji nie są naliczane.
* Jeżeli giniemy w trakcie oblężenia nie otrzymujemy punktów reputacji, ale tracimy je za stracone punkty życia.
* Za każdego zabitego przeciwnika otrzymujemy dodatkowo 100 punktów reputacji.
* W przypadku rozpoczęcia oblężenia z niepełnymi punktami życia, brakujące punkty zostaną potraktowane jako OTRZYMANE OBRAŻENIA!

(Czyli Mocium Panie i Panowie - nie warto rzucać się niezorganizowaną hołotą - kto pierwszy, ten łubudubu, bzij, zabzij, a si ni daj -  trochę pomyśleć trza nad oblężeniem, ewentualnie sparingiem - bo to chyba lepsza opcja poniekąd jest a i profitować może bardziej).
Po punktach reputacji zaliż pojawiły się LOKACJE, a w nich BOSSY wszelakie, ubić każdego pragnące, a nie szczędzące przy tym potu i krwi swojej.

Lokacje:
* W grze jest dostępnych 17 lokacji, w każdej znajduje się od 1 do 3 rodzajów bossów (zwykły, trudny, ekstremalnie trudny).
* Każda lokacja ma stałą maksymalną wielkość drużyny jaka może do niej wejść, określoną jako suma poziomów członków ekspedycji.
* Każda z lokacji może pomieścić określoną liczbę Ekspedycji = ilości żyjących potworów.
* Każdy z Bossów ma losowe w określonym zakresie statystyki, w zależności od poziomu na jakim został wylosowany.
* Każdy z Bossów posiada ataki specjalne uaktywniane w momencie wystąpienia określonych okoliczności, np. HP<50%, jednak może NIE ZDECYDOWAĆ się na użycie ataku specjalnego.
* Przeciwnicy odradzają się w pewnym losowym czasie od momentu śmierci. Przedział losowości czasu odrodzenia jest zależny od bossa.

I zostało zapisane w Księdze X Werset 8 - Zaprawdę tłumaczę Wam, iż aby ubić bestyje wszelaką potrzebny jest EVENT KLANOWY:
Zorganizowanie eventu:
1. Żeby wziąć udział w evencie TRZEBA być w klanie.
2. Eventy są rozgrywane na podobieństwo oblężeń. Tzn. że budynki nie są brane pod uwagę w trakcie ich wykonywania. W przeciwieństwie do oblężeń, druga faza nie blokuje innych działań.
3. Na serwerze Moria przedmioty klanowe nie działają w czasie ekspedycji. Na pozostałych serwerach przedmioty klanowe działają.
4. W danym momencie można brać udział w maksymalnie 1-ym evencie. Oznacza to że:

* organizując event nie będzie można dołączyć do innych eventów do czasu ukończenia eventu.
* zgłaszając chęć dołączenia do eventu nie można zgłosić chęci dołączenia do innego eventu ani zorganizować własnego póki event nie dobiegnie końca lub póki organizator nie odrzuci naszej aplikacji.

5. W danym klanie równocześnie może być aktywnych kilka eventów.
6. Po zorganizowaniu eventu kolejny możemy rozpocząć dopiero w 2 dni od poprzedniego.
7. Dołączyć do eventu możemy 1 raz na 24h.
8. Ceną za rozpoczęcie eventu są punkty reputacji oraz ludzie. Za każdego członka naszego klanu, którego zgłoszenie do ekspedycji przyjmujemy musimy zapłacić:

* Ilość punktów reputacji = poziomowi danego gracza
* Ilość ludzi = poziomowi danego gracza * 100

9. Do zorganizowanej przez nas ekspedycji może zgłosić się dowolny klanowicz ale to ORGANIZATOR decyduje kogo chce ze sobą zabrać i za każdą przyłączoną osobę musi zapłacić w reputacji i ludziach.
10. Chcąc użyć na ekspedycji arkan trzeba zapłacić za nie "z góry", w przypadku odrzucenia naszej oferty krew jest zwracana (pamiętać trzeba o stracie krwi na kursach wymiany, np. jeżeli zostanie zużyta na regenerację).

Na Bohatera późniejszego LIDEREM też zwanym, skarby czekają wszelakie, acz o ich wartości w polemikę wdawać się nie będziemy, gdyż to złom w większości.
Nagrody dla lidera Ekspedycji
1. Pokonany boss zostawia przedmioty, czym lepszy Boss tym większa szansa na znalezienie lepszych przedmiotów. Przez lepsze rozumiemy:
* Zależnie od przeciwnika może on zostawić losowy przedmiot posiadający losowy prefix i/lub sufix. Oznacza to, że przedmioty ZAWSZE posiadają jakąś cechę magiczną (nie dotyczy to broni palnych oraz broni dystansowych, w przypadku gdy Boss gwarantuje prefix)
* Czym potężniejszy Boss tym możliwa jakość przedmiotu może być lepsza, np. przedmiot dobry lub doskonały.

2. Na serwerze Moria, Bossowie mają szansę dropu kamieni, czym trudniejszy przeciwnik tym szansa jest większa.
3. Jeżeli Lider zada ostateczny cios w walce zdobywa ODZNAKĘ, otwierającą kolejne lokacje. Dodatkowo zapewnia ona 10% ignorowania obrony u pokonanego rodzaju przeciwników. Każdy gracz może posiadać maksymalnie 1 medal z każdego rodzaju.

A "Że kto smoka łubijie, ten dostanie rentę królewny" - rozprawiać o pr pora przyszła.
Doświadczenie
* Zdobyte doświadczenie zależy od ilości PŻ przeciwnika.
Przykładowo:
jeżeli Biały smok miał PŻ=1000
to do podziału między członków ekspedycji jest 1000 pkt exp
* Przydział exp zależy od poziomu danego członka ekspedycji.
Przykładowo:
Pomiędzy graczy z POZ: 20, 30 i 50 exp z przykładu powyżej podzielony zostanie następująco:
Poz 20 - 200 exp
Poz 30 - 300 exp
Poz 50 - 500 exp
* Bonus lidera.
Lider zdobywa 2x należne doświadczenie.
Na podstawie powyższego przykładu:

Lider 20 poziom - 400 exp, reszta normalny
Lider 50 poziom - 1000 exp, reszta normalny.
* Modyfikator za Poziom postaci. Każdy przeciwnik posiada przewidziany poziom gracza, na którym otrzymujemy maksymalny exp za jego pokonanie.
o Serwer Necropolia: Za każdy poziom bohatera mniej lub więcej niż przewidziany poziom na pokonanie danego przeciwnika dostajemy 10% exp mniej.
o Serwer Moria: Za każdy poziom bohatera więcej niż przewidziany poziom na pokonanie danego przeciwnika dostajemy 10% exp mniej.

Domyślny poziom gracza do pokonania Białego smoka to 45 +/-3poziomy. Domyślny poziom gracza do pokonania kolejnych przeciwników wzrasta o +5 poziomów.
Przykładowo:

Domyślny poziom dla pokonania Czarnego smoka to 45+5=50 +/-3poziomy.
Necropolia: Daje to nam przedział poziomów <47,53>, w którym otrzymamy 100% zdobytego doświadczenia.
Jeżeli kontynuując przykład:
nasz lider miał 50 poziom i zdobył 1000exp to otrzyma je całe.
Natomiast postać z poziomem 20 otrzyma 400exp-(47-20)*10%*400exp, czyli 0.
Moria: Daje to nam przedział poziomów <1,53>, w którym otrzymamy 100% zdobytego doświadczenia.
* Kolejność przyznawania doświadczenia.
o Najpierw dzielone jest doświadczenie ze wzg na ilość PŻ zabitego potwora oraz poziom graczy
o Następnie uwzględniany jest Modyfikator Poziomu Postaci
o Ostatecznie doliczany jest modyfikator x2 exp dla lidera.

A żeby scenariusz za krótki nie był i wiedza Wasza wzrosła niepomiernie o CZASIE TRWANIA eventu warto też wspomnieć.
Czas trwania
* Każda lokacja ma określony czas trwania eventu, czym dalej tym dłuższa 1 faza.
* Druga faza trwa tyle ile brakuje do pełnej połówki godziny, czyli zakończenie eventu następuje o pełnych połówkach godzin, tj: 0:00, 0:30, 1:00 itd.
* Druga faza ekspedycji nie blokuje innych działań.

A żeby to wszystko strategijami jakiemi dopełnione było zostało, poniżej Mocium Panie i Panowie wpisywać proszę Wasze spostrzeżenia i uwagi, bez zbędnego lecz niezmiernie częstego choróbska w owych czasach - SPAMU i włażenia w tyłek bez wazeliny, która drożej Was kosztować będzie, niż chwila refleksji i krasomówstwa.

GotLink.plmaterace hilding busy Kiel koszulki piłkarskie z nadrukiem