Doskonały Przeklęty Rapier Broń biała jednoręczna Obrażenia: 54 - 60 Cechy: Trafienie +20, obrażenia zwiększone o 4 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 % Wymagania: POZIOM: 27, ZWINNOŚĆ: 10, WIEDZA: 15 Cena sprzedaży: 16 800 PLN
Dobra Kąsająca Pałka Biegłości Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 9 Cechy: Trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ +18 Wymagania: ZWINNOŚĆ: 25, POZIOM: 19 Cena sprzedaży: 15 525 PLN Kask Wieszcza Hełm Obrona: 3 Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6 Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 4 Cena sprzedaży: 6 250 PLN Dobry Miecz dwuręczny Mocy Broń biała dwuręczna Obrażenia: 59 - 74 Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %, obrażenia broni +14 Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 15 Cena sprzedaży: 13 125 PLN Pierścień Władzy SPRZEDAJ (3 000 PLN) EKWIPUJ
Amulet Mądrości SPRZEDAJ (3 000 PLN) EKWIPUJ
Pierścień Siły SPRZEDAJ (3 000 PLN) EKWIPUJ
Amulet Siły SPRZEDAJ (3 000 PLN) EKWIPUJ
Dobra Przeklęta Pałka Władzy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 35 - 39 Cechy: Trafienie +6, obrażenia zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 %, CHARYZMA +8 Wymagania: WIEDZA: 15, POZIOM: 25 Cena sprzedaży: 15 150 PLN Dobry Miedziany Pierścień Pierścień Cechy: WYGLĄD +5 Wymagania: POZIOM: 6, WYGLĄD: 2 Cena sprzedaży: 2 625 PLN Dobra Maczuga Hazardzisty Broń biała dwuręczna Obrażenia: 19 - 51 Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia minimalne -4, obrażenia maksymalne +6, WPŁYWY +8 Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 8 Cena sprzedaży: 3 375 PLN
|