Strony: 1
Doskonały Przeklęty Rapier
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 54 - 60
Cechy: Trafienie +20, obrażenia zwiększone o 4 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 %
Wymagania: POZIOM: 27, ZWINNOŚĆ: 10, WIEDZA: 15
Cena sprzedaży: 16 800 PLN
Dobra Kąsająca Pałka Biegłości
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 9
Cechy: Trafienie +6, szansa trafienia krytycznego bronią +2 %, ZWINNOŚĆ +18
Wymagania: ZWINNOŚĆ: 25, POZIOM: 19
Cena sprzedaży: 15 525 PLN
Kask Wieszcza
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6
Wymagania: SIŁA: 8, POZIOM: 4
Cena sprzedaży: 6 250 PLN
Dobry Miecz dwuręczny Mocy
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 59 - 74
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +20 %, obrażenia broni +14
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 15
Cena sprzedaży: 13 125 PLN
Pierścień Władzy
SPRZEDAJ (3 000 PLN)
EKWIPUJ
Amulet Mądrości
SPRZEDAJ (3 000 PLN)
EKWIPUJ
Pierścień Siły
SPRZEDAJ (3 000 PLN)
EKWIPUJ
Amulet Siły
SPRZEDAJ (3 000 PLN)
EKWIPUJ
Dobra Przeklęta Pałka Władzy
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 35 - 39
Cechy: Trafienie +6, obrażenia zwiększone o 3 na każde 4 poziomy postaci, PKT ŻYCIA -10 %, CHARYZMA +8
Wymagania: WIEDZA: 15, POZIOM: 25
Cena sprzedaży: 15 150 PLN
Dobry Miedziany Pierścień
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 6, WYGLĄD: 2
Cena sprzedaży: 2 625 PLN
Dobra Maczuga Hazardzisty
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 19 - 51
Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia minimalne -4, obrażenia maksymalne +6, WPŁYWY +8
Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 8
Cena sprzedaży: 3 375 PLN
Offline
Strony: 1